۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

شب برفی



حوالی نیمه شب..برف سنگینی باریده...صدای سوختن چوب های شومینه...و غروب های لندن که تو با پیانو میزنی....چشم های آبیت که برق میزند...هوس برف بازی به سرمان میزند...برف هنوز می بارد...بیرون که میرویم سرمای هوا را روی گونه هایم حس میکنم که اولین گلوله ی برفی از سمته تو پرتاب میشود....فرصت نمیکنم سرم را برگردانم و گلوله برفی درست وسطه صورتم پهن میشود ...حسابی با برف از خجالت هم در می آییم....آدم هایی که از کنارمان رد میشوند هم می خندند گاهی کمک هم میکنند و وارد بازی میشوند ..چشم هایشان برق میزند و همه شان برایمان شبه خوبی آرزو میکنند...ما بلند بلند می خندیم ...حوالی 2 نیمه شب برمیگردیم ..قهوه درست میکنی..هوس کیک خامه ای میکنم آن هم منی که هیچ وقت رابطه ی خوبی با کیک خامه ای نداشتم اما دلم بدجوری کیک خامه ای میخواهد....بعد هم دلم گرمای آغوشت را با همان بوی عطری که عاشقش هستم میخواهد..بغلم میکنی..صدای نفس هایت...و زمزمه ی حرف های خوشمزه ای که عاشقشان هستم...و زیباترین شب برفییه من...صبح که حوالی 9 صبح با صدای زنگ در بیدار شدم... دیدم انگار خیلی وقتست که بیدار شدی با یک میز صبحانه ی دوست داشتنی منتظر من هستی..و ازشیرینی فروشی مورد علاقه ام هم کیک خامه ای سفارش دادی برای صبحانه...
پ.ن=این هم عکس دو تا از کیک خامه ای های مورد علاقه ی من ..البته یکی از بدی های کیک خامه ای های فرانسوی خامه ی خیلی خیلی زیادیست که استفاده می کنند
پ.ن=راستی تا یادم نرفنه از دوست خیلی خیلی خیلی خوبم اهورا هم تشکر کنم به خاطر همه چیز...مرسی اهورا جان
پ.ن=درخته کریسمسمون هم تقریبا کامل شده کامل کامل که شد عکسش رو میگیرم


Under the tree the gifts enthrall...But the nicest present of them all...Is filling our thoughts with those who care...Wanting our Christmas joy to share.
To you... whom we're often thinking of....We send our holiday joy and love

۱۹ نظر:

  1. سلام
    وب جالبي داري
    خوشحال ميشم به وب منم سر بزني و نظرت رو در مورد شعرام بگي..باي

    پاسخحذف
  2. کریسمستون مبارک .امیدوارم سالی خوب رو در پیش رو داشته باشید .البته تا نوروز هم چندماهی مونده و یه تبریک هم اونجا باید بهت بدیم.

    پاسخحذف
  3. احمد رضا۲/۱۰/۸۸

    وای خانم شما چقدر زیبا لحظه های عاشقانتونو توصیف میکنید واقعا زیباست و بسیار دوست داشتنی
    خوش به حاله عشقتون که شما اینقدر با احساس و راحت هستید با همدیگه واقعا آدم لذت میبره
    راستی چه کیک خامه ای هایی منم هوس کردم هاا

    پاسخحذف
  4. سلام هلن عزیزم...مرسی دوست خوبم که همراه همیشگی وبلاگم شدی....کلی از حضورت خوشحالم....
    همه ی بچه های وبلاگ خوشحال هستن....
    به به....چه کیک خامه ای ییییییییییی......منم هوس کردم....من که برای کیک خامه ای جون می دم!!!!شوخی می کنم....اما خیلی دوست دارم....کاکائو هم همینطور...کلا چیزایی هست که کسانی که دوستم دارن می تونن باهاش راحت خوشحالم کنن!!!!:دی
    گفتی برف کلی دلم هوس برف کرد....همیشه شاد باشید و عاشق دوست خوبم....
    راستی با اجازه وبلاگ خاطرات گاه به گاهم لینکت کردم....چون اون یکی وبلاگ که من مدیرش نیستم...:دی

    پاسخحذف
  5. سلام
    اولأ که شرمنده کردی هلن عزیز . من که کاری نکردم . تشکر برای چی بود .
    دومأ دلت میاد کیک خامه ای نخوای . رابطتو خوب کن باهاش . برای ما هم از اینا بفرست
    سومأ جمله بسیار زیبایی بود که در آخر پستت نوشته بودی و با اجازت من برای تنی چند از دوستان خود در اقصی نقاط دنیا فرستادم
    در آخر باید بگم خیلی خوب نوشتی مثل همیشه . خوش به حالتون اینجا هنوز من برف ندیدم که بشه باهاش بازی کرد . ایشاا... همیشه خوش باشین با هم .سلام برسون . 12 ساعت دیگه آپ می کنم .
    شاد باشی و سبز هم وطن

    پاسخحذف
  6. سهیلا۳/۱۰/۸۸

    سلام هلن عزیزم
    چقدر دوست داشتنی هستی تو دختر
    میتونم تصورت کنم یه دختر خیلی خیلی زیبا با یه لبخند دوست داشتنی و چشم های عاشق
    دوستام عاشقه وبلاگت شدن
    راستش رو بخوای هلن خوش به حال که اینقدر راحت از زندگیت با یه مرد لذت میبری
    خوشحالم که ایران نیستی چون اینجا فرصت عاشقی رو هم از آدم میگیرن
    عجب کیک خاااااااااااااامه ای هایییییی
    منم میخواممممممممممم

    پاسخحذف
  7. واییییییییییی منم کیک خامه ای میخوام
    دوتاییتون خیلی شکمو هستید نمیگید ما اینجا دلوم میخواد آخه
    خوش به حالتون که برف اومده اینجا که از برف خبری نیست
    حسابی برف بازی میکردید جای ما
    من اون کیک خامه ای رو که خامه ی آبی داره میخوام
    نمیشه میلش کنی؟؟آخه چرا تکنولوژی اونقدر پیشرفت نکرده که بشه کیک خامه ای رو میل کرد
    آخه چرااااا؟
    آخه این مملکته ما داریم؟:دی

    پاسخحذف
  8. سلام هلن عزیز
    منم انتخاب اهورا رو تائید می کنم.خیلی ساده و روان می نویسی.کریسمس مبارک.البته اینجا تو تهران ما هنوز تو شهر رنگ برف رو ندیدیم اما با خاطره برف کودکیمون زندگی می کنیم.آخ که کیک خامه ای بعد از یه بازی تو هوای سرد با یه نوشیدنی داغ داغ چه حالی میده.
    شاد باشی همیشه.

    پاسخحذف
  9. سلام هلن جان
    خوبی ؟
    یعنی نمی خوای قبل اولین پرواز تو سال جدید میلادی یه آپ برای ما بذاری بی معرفت .
    منتظرماااا
    آفرین
    شاد باشی و سبز هم وطن

    پاسخحذف
  10. سلام هلن عزیز
    خوبی ؟
    هم اینکه آپم بیا بخون .هم اینکه سال نو میلادی مبارک . به هارولد عزیز هم تبریک بگو .هم اینکه چرا نیستی و آپ نمی کنی .
    مرسی
    شاد باشی و سبز هم وطن

    پاسخحذف
  11. سلام.جات خالی دیروز یه کیک تولد کاکائویی خوردم نگو الان هم دوباره مطلبت رو خوندم باز هم هوس کیک کردم

    پاسخحذف
  12. آخ گفتی برف بازی ، چه حالی میده تو برفا بدوی و بعدش خسته بیای یه نوشیدنی گرم بخوری.

    پاسخحذف
  13. حاصل عشق مترسک به کلاغ
    مرگ یک مزرعه است

    سلام...کجایید؟!
    سفر؟!
    کریسمس مبارک

    پاسخحذف
  14. سلام
    خب چرا نمیای دیگه ؟
    دلمون تنگ شده هلن خانوم
    منتظرم
    شاد باشی و سبز هم وطن

    پاسخحذف
  15. فردا(یکشنبه) 27 دی یک سالگی وبلاگم رو به جشن می شینیم....خوشحال می شم بیای و چند خطی یادگاری هدیه بهم بدی..........منتظر حضورتم

    پاسخحذف
  16. هلن
    سلاااام
    بابا بيا ديگه
    دلمون تنگيده خب
    آفرين
    هارولد رو بس
    منتظرتم
    شاد باشي و سبز هم وطن

    پاسخحذف
  17. سلام
    خوبي خانوم خانوما
    اومدم بگم كه امروز يا فردا احتمالا پريناز رو ميبيني
    بهتون خوش بگذره
    ياد من و همه اوناييكه دوستون دارن باشين .
    جاي ما خالي هر چي خوردين ;)
    مرسي
    شاد باشي و سبز هم وطن

    پاسخحذف
  18. سلام هلن عزیز
    می بینم که هنوز ببعد از گذشت نزدیک دو ماه آپ نکردی و مزه کیکا زیر زبونت مونده.شاد باشی و موفق مثل همیشه.

    پاسخحذف